Ez a szerzemény Distraught "tollából" származik:
Az alábbi leírás arról szól, hogyan tehetitek elérhetővé:
1. Nyisd meg a locale_game.txt fájlt (locale_xy).
2. Keresd meg ezt a részt:
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_CON
3. Alatta látod a többit is, írd át valami ilyesmire (vagy ahogy szeretnéd, hogy kimutassa):
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_CONSzükséges VIT: %d
4. Ezután menj a root-ba és nyisd meg az uitooltip.py fájlt.
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_DEXSzükséges ÜGY: %d
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_INTSzükséges INT: %d
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_LEVEL%d. szinttől
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_STRSzükséges ERŐ: %d
5. Keress rá erre a sorra:
if item.LIMIT_LEVEL == limitType:
6. Írd át azt a részt, hogy valahogy így nézzen ki (figyelj a tabokra!!!):
if item.LIMIT_LEVEL == limitType:
7/a. Ha txt-s item_protot használsz, akkoa limit_type-hoz az alábbi értékeket írd (kliensbe is!):
color = self.GetLimitTextLineColor(player.GetStatus(player.LEVEL), limitValue)
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_LIMIT_LEVEL % (limitValue), color)
elif item.LIMIT_STR == limitType:
color = self.GetLimitTextLineColor(player.GetStatus(player.ST), limitValue)
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_LIMIT_STR % (limitValue), color)
elif item.LIMIT_DEX == limitType:
color = self.GetLimitTextLineColor(player.GetStatus(player.DX), limitValue)
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_LIMIT_DEX % (limitValue), color)
elif item.LIMIT_INT == limitType:
color = self.GetLimitTextLineColor(player.GetStatus(player.IQ), limitValue)
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_LIMIT_INT % (limitValue), color)
elif item.LIMIT_CON == limitType:
color = self.GetLimitTextLineColor(player.GetStatus(player.HT), limitValue)
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_LIMIT_CON % (limitValue), color)
DEX - Ügyesség
INT - Intelligencia
CON - Életerő
STR - Erő
Mellé pedig, hogy mennyi legyen belőle szükséges (ugyanúgy, mint ha szintfüggővé tennéd).
7/b. Ha MySQL-ben van az item_protod, akkor pedig az alábbi értékeket írd a limit_type-hoz:
2 - Erő
3 - Ügyesség
4 - Intelligencia
5 - Életerő